Verzend- en Retourbeleid

Wat is de levertijd?

Bloezen.nl streeft er momenteel naar om alle producten die op voorraad zijn binnen 1-2 werkdagen(ma. t/m vr.) binnen Nederland uit te leveren. Voor België is dit 2-3 werkdagen, Duitsland 3-4 en Frankrijk 4-5 werkdagen.
Producten die niet op voorraad zijn, kun je aanvragen door middel van de wachtlijst functie op de product pagina. Nadien gaat Bloezen.nl dan voor jou aan de slag om te checken of het product nog verkrijgbaar is en wanneer Bloezen.nl die binnen kan krijgen. Meestal zal dit ongeveer 5-10 werkdagen in beslag nemen. Uiteraard zal Bloezen.nl dat via email van tevoren aangeven.

Hoeveel zijn de verzendkosten?

Bloezen.nl verzendt jouw bestelling gratis binnen Nederland.

Retour voorwaarden

Toch niet helemaal tevreden met jouw artikel? Je kunt , mits het product ongedragen is, binnen 30 dagen na aankoop gebruik maken van het herroepingsrecht. Daarna heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Het aankoopbedrag wordt geheel vergoedt. De verzendkosten zullen volledig worden vergoed na correcte ontvangst binnen 14 dagen na retourmelding.

Retour aanmelden

Toch niet helemaal jouw ding, die bloes? Geen probleem! Bij ons heb jij 14 dagen na ontvangst de tijd om jouw aankoop zonder opgave van reden te herroepen. Nadat je hebt aangegeven af te zien van jouw aankoop, heb je nog 14 dagen de tijd jouw product retour te sturen. Wij zullen het gehele aankoopbedrag en verzendkosten terugstorten. Dit doen wij na correcte ontvangst, binnen 14 dagen na retourmelding.

Volg de volgende stappen om het product om te ruilen of te retourneren:

Uiteraard kun je bij Bloezen.nl je bestelling binnen 14 dagen retourneren als het toch niet helemaal is wat je ervan verwacht hebt. Doe het volgende:

1) Email ons op info@bloezen.nl met je verzoek tot retour/ ruil onder vermelding van je bestelnummer, je krijgt een (gratis) retourlabel.

2) Print & plak het label op de goed gesloten verpakking en stuur het product binnen 14 werkdagen na retour melding weer terug.

3) Nadat wij het product (niet gedragen of beschadigd) hebben ontvangen zullen wij het aanschafbedrag en de verzendkosten weer terugstorten op jouw rekening.

Daarna is het aan jou of je een vervangend artikel wilt bestellen, dit kun je doen door het normale bestelproces te volgen in onze webwinkel.